Ești în căutarea unei provocări profesionale într-un mediu dinamic și în continuă evoluție? Alătură-te echipei noastre pe postul de Inginer de Vânzări – Back Office!
Responsabilități
- Întocmirea de oferte tehnico-economice, conform specificațiilor/documentației primite;
- Procesarea comenzilor primite, transmiterea confirmărilor de comandă, facturarea și informarea clienților referitor la livrări;
- Asigurarea suportului comercial și oferirea de soluții pentru clienții alocați;
- Menținerea și dezvoltarea relațiilor cu clienții din portofoliu.
Calificări
- Experiență anterioară de minim 3 ani într-un post similar sau într-un post care implică o bună cunoaștere a echipamentelor electrice;
- Absolvirea unui profil de inginerie electrică, electronică, automatizări;
- Cunoștințe foarte bune de utilizare Excel (tabele, formule etc.);
- Cunoștințe de bază economice (facturare, instrumente de plată, etc);
- Bune abilități de comunicare, dinamism, capacitate de organizare;
- Atitudine proactivă și orientare spre menținerea unei relații bune cu clienții.
Beneficii:
- Bonusuri anuale de performanță;
- Bonuri de masă în valoare de 40 de lei/zi;
- Prime de sărbători;
- Training-uri de dezvoltare profesională;
- Abonament de servicii medicale;
- Discount la asigurarea de sănătate privată (Asirom);